Autor Wątek: Regulamin  (Przeczytany 7326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Twisterro

  • Stowarzyszenie
  • Wiadomości: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Regulamin
« dnia: Listopad 02, 2009, 21:25:50 pm »

Paragraf 1. Kultura zamieszczania wypowiedzi oraz korzystanie z forum:



Art. 1. Użytkowanie działów forum oraz kultura obycia:

  • Ustęp 1. Na forum zabrania się używania słów uważanych za wulgarne.
  • Ustęp 2. Na forum zabrania się obrażania oraz poniżania współużytkowników.
  • Ustęp 3. Dyskusje prowadzone na forum mają dotyczyć tematu, a nie użytkownika.
  • Ustęp 4. Prowadzone rozmowy mogą atakować poglądy, ale nie użytkownika.
  • Ustęp 5. Na forum zabrania się godzenia w osoby zmarłe, jak i osoby o statusie publicznym. Złamanie tego postanowienia będzie konsekwentnie realizowane.
  • Ustęp 6. Na forum zabrania się:

          - propagować alkohol,
          - propagować środki odurzające, narkotyki etc,
          - obrażać inne narodowości, religie, rasy ludzkie,
          - zamieszczać informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby,
          - zamieszczać informacji przyczyniających się do łamania praw autorskich,
          - naruszać ustawę o ochronie danych osobowych,
          - prowadzenie bezpośrednich ataków na interlokutorów,
          - zamieszczania reklam,
          - zamieszczania spamu,
          - zamieszczania pornografii i prowadzenia dyskusji o zabarwieniu pornograficznym
          - zamieszczać informacji łamiących polskie prawo oraz prawa człowieka.




Art. 2. Zamieszczanie wypowiedzi oraz zakładanie nowych wątków:

  • Ustęp 1. Każda wypowiedź musi być zgodna z Art. 1. Paragrafu 1. niniejszego Regulaminu.
  • Ustęp 2. Zamieszczane wypowiedzi muszą wnosić nowe informacje do tematu.
  • Ustęp 3. Zabrania się zamieszczania wypowiedzi jednowyrazowych oraz zawierających wyłącznie ikony emocji.
  • Ustęp 4. Na forum nie wolno zamieszczać wypowiedzi pisanych wielkimi literami.
  • Ustęp 5. Wymaga się pisania wypowiedzi zgodnie z obowiązującymi zasadami ortografii, stylistyki i gramatyki języka polskiego.
  • Ustęp 6. Nowy wątek musi się znaleźć w adekwatnym dziale forum.
         Adnotacja 1. Dyskusje dotyczące tematów związanych z szeroko rozumianą polityką zamieszcza się w dziale pod tytułem: "Polityka".
         Adnotacja 2. Dyskusje dotyczące tematów związanych z szeroko rozumianą: wiarą, religią, ezoteryką, transcydentalnością zamieszcza się w dziale pod tytułem: "Religia".
  • Ustęp 7. Ankietę można założyć wyłącznie za przyzwoleniem zarządców forum.




Art. 4. Klauzule techniczno - merytoryczne dla użytkowników forum:

  • Ustęp 1. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum.
  • Ustęp 2. Zmiana nazwy użytkownika możliwa jest wyłącznie po skierowaniu wyraźnej prośby do technicznej administracji forum.
  • Ustęp 3. Awatary oraz sygnatury muszą spełniać warunki zawarte w Art. 1. Paragrafu 1. niniejszego Regulaminu oraz nie mogą zawierać lub prowadzić do materiałów mogących łamać artykuł 13 Konstytucji RP.
  • Ustęp 4. Zabrania się celowe łamanie postanowień niniejszego Regulaminu.



Paragraf 2. Klauzule wykonawcze, odpowiedzialności oraz prawne zarządców forum:



Art. 1. Odpowiedzialność prawna zarządców forum:

  • Ustęp 1. Zarządcy forum nie odpowiadają za treści zamieszczane przez użytkowników.
  • Ustęp 2. Zarządcy forum nie propagują:
          - poglądów politycznych,
          - poglądów religijnych,
          - poglądów filozoficznych, moralnych i etycznych,
          - agresji, nienawiści innych form niedojrzałości społeczno - moralnej,
          - światopoglądów sprzecznych z przyjętymi zasadami moralnymi społeczeństwa polskiego.
  • Ustęp 3. Zarządcy forum nie przekazują danych osobowych w celach marketingowych.



Art. 2. Postanowienia wykonawcze:

  • Ustęp 1. Administratorzy mają pełne prawo do usuwania tematów, wypowiedzi i całych wątków.
  • Ustęp 2. Administratorzy mają nieograniczone prawo do rozstrzygania sporów.
  • Ustęp 3. Administratorzy forum mają pełne prawo do usunięcia powielonych kont użytkowników na forum.
  • Ustęp 4. Administratorzy mają pełne prawo do ingerencji w treść awatarów oraz podpisów łamiących regulamin.
  • Ustęp 5. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia konta użytkownika jeżeli konto założone przezeń, nie zostało zaktywowane kluczem aktywacyjnym w przeciągu 30 (trzydzieści) dni od dnia rejestracji na forum.
  • Ustęp 6. Administratorzy mają pełne prawo blokowania wypowiedzi, banowania konta i nr IP, oraz usuwania kont użytkowników łamiących postanowienia niniejszego Regulaminu.
  • Ustęp 7. Administratorzy mają prawo mianowania moderatorów danych działów, którzy posiadają uprawnienia do edycji, cenzurowania oraz przenoszenia postów i wątków w swoim dziale.



Paragraf 3. Postanowienia końcowe forum:



Administracja dołoży wszelkich starań, aby korzystanie z forum było przyjemne i bezpieczne dla każdego użytkownika. Każdorazowe pogwałcenie postanowień niniejszego Regulaminu będzie skutkowało natychmiastowymi konsekwencjami, do usunięcia z forum włącznie. Administratorzy dołożą wszelakich starań, aby forum było dostępne i wolne od błędów natury technicznej. Informacje przechowywane w bazie danych są poufne i zabezpieczone.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu bez uprzedniego poinformowania uczestników forum. Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie wchodzą w życie w momencie opublikowania ich w tym temacie.



Regulamin forum Wierni Ojczyźnie.

Ostatnia aktualizacja: 31 październik 2012 roku.

« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2012, 18:10:52 pm wysłana przez Zolkiewski »
Na wojnę nie idziesz po to by zginąć za ojczyznę, tylko po to by jakiś inny biedny skurczybyk zginął za swoją.
George Patton