Autor Wątek: Żołnierze Wyklęci  (Przeczytany 1549 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rafał

• Czytelnik
Żołnierze Wyklęci
« dnia: Listopad 04, 2013, 15:46:25 pm »
Witam serdecznie (z góry przepraszam jeśli nowy temat został założony w niewłaściwie),

Jestem studentem Politologii na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.
Obecnie jestem w trakcie zbierania materiałów do pracy magisterskiej.
Chciałbym się dowiedzieć czy mogliby mi Państwo pomóc w naprowadzeniu, czy też odnalezieniu materiałów dotyczących losów Żołnierzy Wyklętych po 1989 roku. Szukam także dokumentów, książek które dotyczą bezpośrednio takich osób jak Piotr Śmietański, czy też Wacław Krzyżanowski.
Z góry przepraszam i dziękuję za poświęcony czas.

smiechu

• Stowarzyszenie
Odp: Żołnierze Wyklęci
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2013, 21:38:56 pm »
Za co przepraszasz? :D

Do stron patriotycznych pisze się z reguły po to by pomogli z jakimiś materiałami. Na zasadzie: użyj, wyrzuć, zapomnij. Przykre to trochę. Ale osobiście uważam że trzeba Ci pomóc.
W takim samym wymiarze w jakim pomogłeś nam...
"Ojczyznę kocha się nie dlatego, że wielka, ale dlatego, że własna" - Seneka

"Prawda jest tyle warta ile ust zechce ją powtórzyć" - Proletaryat - Prawda

Nie myli się tylko ten, co nic nie robi...

arkadio

• Czytelnik
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2013, 15:52:44 pm »
Witam!
Z materiałami o Śmietańskim może być krucho. W IPN chyba sami za wiele nie mają. Dopiero niedawno odnaleziono jego zdjęcie i opublikowano je w albumie J. Pawłowicza "Rotmistrz Witold Pilecki 1901-1948" na stronie 265.
Trochę nie rozumiem tego zdania podkreśliłem niejasny fragment
"materiałów dotyczących losów Żołnierzy Wyklętych po 1989 roku" Czy chodzi co robili po 1989 roku czy też książek wydanych po tym roku?
Jaki masz temat pracy magisterskiej?
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2013, 16:23:57 pm wysłana przez arkadio »

LWÓW1939

• Czytelnik
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2013, 19:47:06 pm »